STARTING WEIGHT : 90 kg ----> ACTUAL WEIGHT: 90 kg ----> GOAL WEIGHT: 60 kg

Jedalnicek 23.6.2008

23. června 2008 v 10:41 | Anička |  Jedalnicky
No dnes mam blbu naladu uz od rana.. jednak mam dostat kramy, takze som taka divna a boli ma cele telo.. a jednak som sa dnes mala vidiet s mojim milacikom a nic z toho .. :( :( :( To ma sklamalo asi najviac. Uvidim ho najblizsie asi vo stvrtok aj to iba chvilu... Ale zas aspon nieco pozitivne z toho vyplyva - nemam moc chut jest...
Ranajky: nic (spala som)
Desiata: 1vajicko uvarene + asi 300g zeleniny (paprika,paradajka,uhorka) + banan = 49 + 60 + 60 = 169 kcal
Obed: 50g ovocne musli + 150g biely jogurt + polka maleho banana (asi 50g) = 150 + 180 + 30 = 360 kcal
Olovrant: sojova tycinka 50g , 1dcl cappy multivitamin = 220 + 50 = 270 kcal
Vecera: 150g nastruhanej mrkvy + 20g cukru + par kvapiek citrona, 1racio ryzovy chlebik + jeden trojuholnik taveneho syru + trochu uhorky = 51 + 79 + 49 + 48 + 5 = 232 kcal
2 dcl jablkoveho dzusu = 90 kcal
SPOLU: 1121 kcal ... noo zas som to prekrocila,musim sa kontrolovat viac :(( ale dnes som si dala riadne do tela na biku takze som spokojna :)
Pitie: rano 2dcl vody s citronovou stavou, pred obedom 2dcl vody s citronovou stavou, potom asi 4dcl vody pocas dna a pocas bicyklovania 7dcl vody zmiesanej s 2dcl jablkoveho dzusu, vecer este 3dcl vody = 2 litre. no dost malo ja viem... mali by byt tri.ale co uz.
Pohyb: 15min cvicenie (brusaky atd) = -100 kcal, 1hodina intenzivneho bicyklovania aj po terene aj po ceste aj do kopca = priblizne -750 az -800 kcal
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama